måndag 18 januari 2010

Tävlingen avgjord! Vinnare till varsin t-shirt är:

Niklas Bergh, Annica Larsson och Gustav Fryxå!

Hunden väger 33,6 kilo!!! Lite för mycket, men han gillar sockerkaka.

Nu säger ni säkert "vänta nu, det skulle ju bara vara två vinnare. En tjej och en kille". Jo visst säger jag, men jag bestämmer och jag bestämmer att ansträngningar ska belönas. Gustav Fryxå från Umeå är kanske inget vidare på att gissa hundars vikt men han är en baddare på att rimma och dikta. Hans limerickar har jag hört är helt av banan. Han vinner den ultraballa Sheris Sinsual Circus tröjan från Bandit Brand.


Gustavs motivering: Schyssta t-shirts kan man vinna,
deras tygbitar får verkligen mitt hjärta att brinna.
Kvalitet, inspiration från kläder, vad mer kan man begära?
Dessa kläder skulle jag utan tvekan, med stolthet bära.
Nu har dessutom plånboken börjat sina,
allt jag önskar är att kläderna blir MINA!

Niklas Bergh vinner "As seen on WWW" från Chop Shop".


Niklas gissade att hunden väger ett hundkilo, vilket han påstår är 35 vanliga kilon. Gissningen diffade alltså bara 1,4 kilo. Mycket bra. Niklas motivering var ocskå bra och lyder som följer:
I begynnelsen av förra decenniet for vi, några goda vänner, jag och Ashash från Hosjä, Bakgberge närmare bestämt till Danmark på Roskilde. Mycket hände, men mest av allt hände det Ashash som fungerar på samma sätt som sån där flugtejp fast för otur och olycka. Tappade bort sig och hem igen och bort än en gång. Han somnade och blev hotad med dragen penis av en MC-gängsansluten dansk när han somnat i sin baden baden. Rock out with your cock out var liksom hela temat för festivalen tror jag, för strax därefter drog vi iväg för att skaffa oss top notch platser till Maiden. Vi stog länge som fan och eftersom vi var i danmark flöt det i en del øl och eftersom Maiden är ett band av den kalibern de är så flöt det även dit en del folk. Detta föranledde Ashash att bli pissnödig som fan. Han stod och dividerade detta dilemma fram och tillbaka på ett utmärkt krångligt sätt ett bra tag - gå bort och pissa och följaktligen förlora platsen eller... Äh va fan sa han och pissade på plats i den tighta klungan med folk. Kort därefter klev Maiden på och rev av run to the hills. Varje gång jag hör den låten ser jag en urinstråle tränga sig fram bland genom en tjock folksamling och minns tillbaka.


Annica Larsson vinner "Run to the Hills" från Bandit Brand.


Annica gissade att hunder väger 31,8 kilo, alltså endast 1,8 kilo från sanningen. Mycket bra. Annicas motivering lyder:
Det är klart att vi ska vinna en T-shirt så att vi kan visa alla här på Borlänge Energi vilken bra webshop och vilket fint utbud migthees har!!!

Kan inte göra annat än hålla med!

Tack för alla fina bidrag. Vinnarna får sina tröjor med posten inom kort.

Stay tuned för fler tävlingar och fler chanser att vinna balla t-shirts!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar